Kazalniki kakovosti
Št.
Obvezno spremljanje
Kazalnik
Merilo
2024
1
Število vseh receptov gledena št. vseh zaposlenih magistrov farmacije primerjalno na sprejete normative
(Št. Rp / št. zaposlenih mag. farmacije)/ št. Rp po normativu (ki je 13000 Rp / magistra na let)
0,11
2
Število vseh receptov glede na število priznanih magistrov farmacije
Št. vseh Rp / št. priznanih magistrov farmacije
7253
3
Število vseh magistralnih zdravil na leto
Št. magistralnih zdravil / leto
< 600
4
Št. izdelanih OKZ glede na št. zaposlenih magistrov farmacije
Št. OKZ / št. zaposlenih magistrov farmacije
1
5
Št. opravljenih storitev PUZ na magistra farmacije s kompetenco
Št. primerov PUZ / na št. mag.farm. kompetentnih za izvajanje storitve PUZ
0
6
Št. magistrov farmacije skompetenco za FTP glede na št. vseh magistrov farmacije
Št. magistrov farm. kompetentnih za izvajanje storitve FTP / št. zaposlenih magistrov farmacije (%)
0
7
Število opozorilnih nevarnih dogodkov
Število opozorilnih nevarnih dogodkov
0
8
Delež vseh farmacevtskih intervencij glede na št. Rp
Št. vseh intervencij /št. Rp. (%)
0,01
9
Delež strokovnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervencije
Št. strokovnih intervencij /število intervencij (%)
0
10
Delež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervencije
Št. strokovnih kritični hfarmacevtskih intervencij /na število intervencij (%)
0
11
Delež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse strokovne intervencije
Št. strokovnih kritičnihin tervencij /št. strokovnih intervencij (%)
0
12
Delež rešenih strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na strokovne kritične farmacevtske intervencije
Št. rešenih strokovnih kritičnih intervencij /št. strokovnih kritičnih intervencij (%)
/
13
Št. prijav domnevnih neželenih učinkov zdravil glede na št. vseh strokovnih delavcev
Št. prijav o domnevnih neželenih učinkih zdravil /št. vseh farmacevtskih strokovnih delavcev
0
14
Št. napak pri izdaji zdravil na10000 receptov
Št. Rp, pri katerih je prišlo do napake* 10000 / št. vseh Rp v lekarni
1,4
15
Zadovoljstvo posameznikov - Anketa ( ocena 1-5)
nezadovoljni - zadovoljni - zelo zadovoljni (5)
zadovoljni oz. zelo zadovoljni
16
Število obravnav
Štete so vse obravnave uporabnikov brez vseh storitev znotraj ene obravnave
17085
17
Odkloni v povezavi s pacienti Varnostna kultura
Št. varnostnih odklonov/št. obravnav
0,06
18
Odkloni v povezavi z zaposlenimi
Št. poškodb zaposlenih/št. zaposlenih
/
19
Absentizem
Št. dni odsotnosti x 100/
Št.delovnih dni x št. zaposlenih
Št.delovnih dni x št. zaposlenih
0,13
* OPOZORILNI NEVARNI DOGODEK je dogodek, ki bi lahko privedel do nepričakovane smrti ali večje stalne izgube telesne funkcije in ni povezan z naravnim potekom bolezni ter pomeni nepredvideno odstopanje med zdravljenjem.
* KLASIFIKACIJA NAPAK PRI IZDAJI ZDRAVIL, ki se spremljajo:
- jakost zdravila napačno izdana
- količina zdravila napačno izdana
- zdravilna učinkovina napačno izdana
- farmacevtska oblika napačno izdana
* FARMACEVTSKA INTERVENCIJA je strokovni poseg nosilca lekarniške dejavnosti v primeru nepopolnosti, nejasnosti ali nepopolnega predpisa na Rp, ki so lahko:
- administrativne ( trajajo manj kot 5. min.)
- strokovne ( trajajo do 10 min.)
- strokovne kritične ( trajajo več kot 10 min.)
in bi lahko povzročile ekonomske ali zdravstvene posledice za uporabnika ali zdravstveni sistem ni vskladu s temeljnim namenom zdravljenja ali zdrav. pravil.

Kontaktirajte nas
Preden se zdravje v prah sesuje, vam lekarna Lah svetuje.
Za vsak zaplet najdemo nasvet.